Friday, September 3, 2010

Double Trouble 1 May 2010


nie pengalaman aku yg prtama pegi konsert search&wings. bes nak mampos syial! hahah sronok weh. rugi pada yg tak pegi. tak trgmbar weh prasaan aku time 2. pakai ala2 rockers dlu2. hahah smngat giler aku. poyo mat! ramai giler manusia yg duyun2 pegi sana. kereta park kat tepi jalan smpai 3-4 line. sesak sgt jalan raya time tue. siapa2 yg lalu situ bkn sbb nak p konsert 2, grenti sakit hati punye lah tesangkot dlm jamm. agaknya dah habis konsert baru dorg leh smpai umah kot. hee aku pegi dua org je. aku ngn mah. kitorg smpai2 sana tros tepisah dek kerana crowded punye pasal tepakse masing2 pecah carik jalan sndri nak smpai kat dpan stage 2. aku dpt tmpat bek punye. line kedua. btol2 dpn amy n awie. perghh sape xnak beb. tolak punye tolak maka dpt la smpai kat dpan 2. penat weh aku kat situ. dah tecungap2 haus carik air. gler letih. tapi mmg bes giler p sana. pas2 dorg ada wat sesi tngkap gmbar ngn amy sume tp aku xg. xlarat dah. mah ckp lam bulan sploh nie ade lg 1 konsert dt dorg wat. jom ramai2! hahah~~

suasana kat sana,

 




nie gmba aku amik kat google,


 




nie plak video yg aku sempat rakam

 (Alam Barzakh)


(Isabella)






No comments:

Post a Comment